Wednesday, March 25, 2009

Crazy quilt

Multumesc foatre mult Sandei pentru faptul ca mi-a descoperit blogul si l-a postat pe site-ul Peticelul Romanesc. In aceeasi masura le sunt recunoscatoare Elei, Getei si Smarandei pentru cuvintele de incurajare, cuvinte care ma obliga sa fac quilturi din ce in ce mai frumoase.
Sper sa reusesc!

Pentru a proteja canapeaua din living de gherutele lui Pusy, am facut doua rag quilturi maro/galben. Dar nu aveam nimic care sa se potriveasca cu acestea si m-am gandit sa fac o fata de masa. Pe masura ce lucram la ea am realizat ca se potriveste mai mult ca si tablou.


Nu mi-au iesit foarte simetrice patratele galbene, pentru ca unul din materiale s-a intins cand am fixat marginile cu zig-zag.

Am incercat sa maresc putin florile, dar sunt prea mari si nu am reusit prea bine.

No comments:

Post a Comment