Wednesday, July 29, 2009

Quilt patriotic

Chiar daca nu este gata, il postez astazi pentru ca am auzit la televizor ca este ziua imnului national. Nu am tinut in mod deosebit sa fac aceasta combinatie de culori, dar din materialele existente in stocul personal acestea erau cele mai potrivite.
Sa va fac cunostinta cu puisorii catelusei noastre:

Tita cu trei din cei patru puisori ( unul are deja stapani noi).

Max este singurul care va ramane la noi.

Fetita va pleca la sfarsitul saptamanii la o familie din Suceava.


Baietelul va merge la o familie din Gura Humorului.

6 comments:

  1. Mi se pare frumos. Chiar ma gandeam zilele trecute ce s-ar putea realiza cu aceasta combinatie, realizarea ta este chiar interesanta.

    ReplyDelete
  2. your quilting is beautiful Doina, and so are the dogs! nettie x

    ReplyDelete
  3. Buna ,Doina!Te felicit pentru creatia ta,mie mi se pare foarte reusit quiltul!Din pacate eu nu ma pricep la asa ceva,desi asi dori sa ma pricep...

    Despre catelusi ce sa-ti spun...sunt absolut adorabili si imi pare rau ca trbuie sa te desparti de cativa dintre ei.

    Imbratisari,

    irina

    ReplyDelete
  4. Multumesc Alexandra, Nettie si Irina!
    Irina, este adevarat ca ma despart destul de greu de catelusi, dar mai greu este sa-i tin, deoarece in acest moment am patru pisici si sase caini. Cred ca realizezi cat de dificil este sa ai grija de atatea animale!

    ReplyDelete
  5. Deje un mimo para ti en mi blog, si me complaceria si lo aceptas. gracias.

    ReplyDelete
  6. Pretty quilt and cute puppies too! hanks for stopping by my blog, it's great to "meet" you!

    ReplyDelete