Thursday, October 15, 2009

Un cadou din Croatia ( A gift from Croatia )

Astazi am primit un pachet din Croatia. Simona a postat pe blogul sau http://krpeizakrpe.blogspot.com/ un " giveaway", pe care l-am castigat eu. Pachetul contine foarte multe lucruri frumoase si in acelasi timp utile: tesaturi roz, cu imprimeuri speciale pentru copii, ata, nasturi, decoratiuni textile si snur, toate asortate cu tesaturile, un servet din in si un calendar textil pentru anul 2010.







Sunt foarte incantata de toate aceste lucruri si acum trebuie sa arat ce va iesi din ele. Sper sa nu dezamagesc!
Thanks Simona for all these wonderful things!

5 comments:

  1. Ce frumos!
    Sunt convinsa ca vor iesi lucruri minunate din mana ta!!

    O zi frumoasa,

    Irina

    ReplyDelete
  2. How wonderful to win all those lovely items! I know you will make some beautiful things with them;o) By the way, I know one word: cadou, it is like cadeau in French!! have a super weekend, Nettie xx

    ReplyDelete
  3. Ce norocoasa esti! Abia astept sa vad ce lucruri frumoase vei face !
    Nu stiu de ce nu-mi apare comentariul meu! Am scris saptamana trecuta si am crezut ca apare dupa ce are accptul tau!!

    ReplyDelete
  4. Nu m-am gandit inca ce voi face din ele. Nu stiu care este problema cu comentariul, dar eu nu trebuie sa dau acceptul. Este liber oricine sa comenteze ce doreste.

    ReplyDelete
  5. Norocoaso !! :)) eu inca nu am cistigat nici un give-away dar am cistigat in schimb multe prietene "virtuale"...
    Si eu astept sa vad ce frumuseti vei face cu ultimul cadou. Si sunt 100% convinsa ca nu vei dezamagi...Spor la cusut !

    ReplyDelete