Wednesday, June 2, 2010

Craciun in iunie

Sunt foarte utile si frumoase servetele decorative din material textil. Asa ca am facut si voi mai face destule, pentru ca foarte multa lume le iubeste. De acesta data am folosit o combinatie de rosu si verde, care se potriveste foarte bine pentru o masa de Craciun.




Am facut niste brose din tesaturi viu colorate. De fapt am folosit combinatii de culori. A inceput sa-mi placa sa fac bijuterii!


Duminica am fost la finuta mea din Gura Humorului. Stiam ca nu pot ajunge pe 1 iunie de ziua copilului, asa ca am devansat cu doua zile aceasta sarbatoare. Pe langa dulciuri i-am dus o mapa de desen si o papusa. A fost super incantata de papusa si chiar i-a pus un nume. O cheama Mariana!


2 comments:

  1. Lovely work and cute little girl.

    ReplyDelete
  2. Doina,Craciunul vine repede asa ca este bine sa fii prevazatoare!Hi,hi!!!Si eu am facut o fata de masa!!!Da, sunt frumoase si practice iar fetita si papusa sunt tare dragalase!

    ReplyDelete