Friday, June 11, 2010

Gentute dragute

Este vara, deci este vremea gentilor din panza pentru doamne, adolescente si chiar pentru fetite. Eu ma ocup in prezent de ultima categorie si am inceput un set de gentute in dungi, divers colorate. Au aproximativ 25/25 cm si rijulete la deschidere.






Trandafirii mei au inflorit. Sunt atat de frumosi incat nu am rezistat si am vrut sa-i vada toti cei care imi viziteaza blogul. Langa ei sunt doi, din cei patru caini din curte. Ica este cea mica, iar Codita cea mare ( numele este datorat coditei foarte scurte).






Va doresc tuturor spor la lucru, chiar daca este cumplit de cald!
Doina

3 comments:

  1. I love you bags, Your little dog Ica looks very much like our dog Skye :-)
    A x

    ReplyDelete
  2. çok şirin ...çantada güzel ...

    ReplyDelete
  3. I have added a translator to my blog for you :-)
    Thanks for dropping in and for your lovely comments.
    A x

    ReplyDelete